familjenmorrhar.blogg.se

2014-09-14
06:13:31

Väntans tider


Plexi <3

Nu är Atlas och Plexi snart ett år gamla! Den 18/9 2013 såg de dagens ljus och nu är de spralliga tonåringar. Båda ger mig så mycket glädje, jag skulle inte kunna leva utan dem...Jag hoppas att jag får vara deras "människoslav" under hela deras livslängd och att det blir många, många lyckliga år. <3
 
Atlas <3

Men trots att vi går mot mörkare vintertider, är det med spänd förväntan i luften. Vår familj ska få tillökning!
I skrivande stund är en liten Ragdollbebis 5 veckor gammal och är bokad av mig! :-) Han heter Bobo och kommer att flytta hem till oss nån gång i November om allting går bra. Jag kommer att kunna träffa honom för första gången först när han är 12 veckor och har flyttat från fodervärden till hans uppfödare och jag längtar sååååå mycket efter honom. Efter det dröjer det lite till innan han kommer hem; han ska kastreras också. Tycker det är lika bra, då slipper jag oroa mig för gnabb i "flocken" om han skulle bli könsmogen innan 6 månader.
Argh! Varför kan veckorna inte gå fortare?!?!
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: